Dag tegen Rugpijn

Home / Dag tegen Rugpijn

Lage rugpijn is inmiddels volksziekte nummer 1. Circa 2 miljoen mensen hebben last van rugpijn en de chiropractor lost dat op door effectieve behandelingen en professionele advisering. Wij helpen u, uw pijn onder controle te krijgen en u weer vrij en vol vertrouwen te laten bewegen. Op 3 november is het Dag tegen Rugpijn. In deze week kunt u bij veel NCA-chiropractoren een afspraak maken voor een gratis rugcheck of meer informatie. Dit kan dus ook bij ons in de praktijk.

Dag tegen rugpijn Gratis rugcheck

Heeft u, of kent u iemand die last heeft van rugklachten, nekpijn, of hoofdpijn? Wij bieden u een gratis en vrijblijvende screening om kennis te maken met Chiropractie. De Chiropractor kan uw rug  beoordelen op de aanwezigheid van mogelijke functie problemen. Tijdens een screening kunt u 1 op 1 met een chiropractor kort uw klachten bespreken. Ook is er de gelegenheid om, indien gewenst,  de stand/functie van de wervelkolom te laten beoordelen. Op basis hiervan wordt er een indicatie gegeven of het voor u zinvol is om eventueel verder te gaan middels chiropractie.

TOP 5 meest behandelde klachten

1. Rugpijn, met name lage rugklachten, hernia en ischias.
2. Nekpijn, vaak door bewegingsbeperkingen en stijfheid.
3. Hoofdpijn, veelal vanuit de nek door stress.
4. Gewrichtsklachten, zoals schouder-, heup- en knieklachten, etc.
5. Artrose, alleen gericht op pijnverlichting.

Maak nu die afspraak voor deze gratis screening. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact op voor het inplannen van de screening.
Wacht niet te lang met plannen, want er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

JA! Bel mij voor deze GRATIS Screening.